tirsdag 7. april 2009

Påsken går saaaaaaakte......

Påsken er imorra halveis for meg:O Det går så himla seint! Men det er jo heller ikke kanskje så rart når jeg bor langt oppi gokk!... I dag hadde jeg ingenting å gjøre, så jeg måtte finne på noe selv :O Jeg slo til med PUSLESPILL :D 500 brikker! Barnemat for sandvik jr.    3 timer og vips Mikke og Minni sto der:D... Bildet  viser en oppgitt mikke som bærer alt for mye. Og en kjempefornøyd Minni som har kjøpt alt for mye :D:D Der snakker vi meg å mamma stil.. XD 

Idag hadde vi familien på kaffe og lage besøk (jippi)
Vi begynte å spille Wii og kvelden ble tilslutt ganske grei:P

Til fredag kommer Elle til mitt hus :D UKE siden jeg har sett deg :/ Men endelig kommer du :D (på tide) Til Mandag!! Da begynner festen som skal var i to hele uker :D Jungelboken Party.. Kom å se! 17 april til 23 :P Dagen etter er det Kulturnatta :D Gledings meg. DAGEN etter det:O Skal jeg være KONFRANSIER på UKM FYLKESMØNSTRINGEN i ARENDAL :D:D:D:D:D:D:D:D DET BLIR PARTY DET!! 

Men må leggis nå!! Og foressten! Kommer du?? 

SHALOM :D:D 

1 kommentar: