tirsdag 24. mars 2009

Utretta store ting :D:D

Joda :D Lenge siden sist folkens :O Men! I løpet av denne lange tiden har jeg utretta store ting:D Først og fremst så har jeg fått kjæreste :D:D Jess jess du leste riktig ;P Ellen Marie er nemlig min kjæreste :D Åjadda dette var mer enn det jeg kunne håpe på :) <3<3 Du vett, film å sjokolade kan utrette store ting :D

Jepp jepp:D Jeg har også gjort masse annet rart i løpet av denne tiden vi har vært borte fra hverandre.. Jo! Jeg har lært meg 9 crimes av Damien Rice på piano :D Digg!! Så hver gang jeg kommer hjem nå så slår jeg meg ned(ikke fysisk ment) på pianostolen å slår tell med litt spilling:D

Jo! Idag fikk jeg igjen Ny-Norsk skrivedag prøva :D Kommentarene var: "Ja, Jonas jeg lo godt når jeg leste dette", "Godt Språk", "Denne sjangeren passer perfekt for deg!!" og sist men ikke minst "Men desverre så er Nynorsken din elendig!":D Så fikk en 3+ :D

Joda ting skjer i livet mitt også : ) Til helja er det drama : ) Det blir nok koseligere enn noen gang:D 5 dager med de samme gamle folka :D Party videre!! Men gidsje skrive meir ; )

SHALOM <3 <3

3 kommentarer:

  1. thåå, du er så søt! <33 kjærsten min : p <3

    SvarSlett
  2. aw. hun er søt!
    hilsen katrine :-)
    www.tikroner.blogg.no

    SvarSlett
  3. grattis med dame, sang og nynorskprøve!:)

    SvarSlett