lørdag 7. mars 2009

Wintervacation


Jeppe hjul.... Snart er vinterferien over:o men jeg holder vell ut noen flere dager på skolen. Man dør ikke av det akkurat, Eller vet ikke om jeg skal utale meg om det; Kan hende det er noen som har gjort det:O Av kjedsomhet:S jaja....

Men men man skal vell alltids tenke positivt. Nå er det jo snart eksamen å greiæ. Party! Jeg gleder meg jo helt villt! MEN først er det Jungelboken oppsetning! Kom kom, man kan allerde kjøpe billetter så her er det bare å kjøpe for hele familien. Passer vell for alle aldre. Jeg kan til og med si at det kommer til å bli utrolig mange fine og flotte sanger! Dere kommer nok til å like sangene. Men vi som er med på oppsettningen er ikke akkurat strålende glae i sangene lenger tenker jeg meg når vi kommer til premieren.. Å! En av sangene kommer også til å handle om eggedosis! Å gjett hvem som skal synge den:D Parteyboy number 1.

joda i kveld blir det Spilling med familien! Det blir nok en hyggekveld av de sjeldne: ) Det blir nok plukkfisk tenker jeg meg. Det er bra! Siden jeg er en racer i dette spillet! :D jiiiiiha..

Jeg var på nettby for some days ago.. Da fant jeg dette lekkre bilde av meg! Jeg tror det er rund 10 år siden kanskje.. (litt eldre tror jeg) Men jeg måtte jo få det med i innlegget; ) Alltid koselig med gamle bilder ; ) Syntes ikke du?


!! Mandag er det Partey at the cinema! Teaterøvning.. det blir nok coosy as always.. Men gidder ikke sitte å skrive her i hele dag;P Kjøyr på med kommentarer;)

Shalom!!

3 kommentarer: