søndag 12. april 2009

Tre uker :D

Morn igjen. ooh Idag føler jeg for å snakke om noe annet enn min hverdag :D Så la meg fyre løys:D
eeeeeh. Dette ble suksessfult! Joda så neida så.... øøøh. tia flyr. Hmm. Jeg lurer på om man vil noengang klare å lage en tidsmaskin. Tenk hvor kult! Hvis man noen gang hadde klart det. Så hadde jeg gått tilbake i tid og stoppet 1 og 2 verdenskrig :) Også hadde jeg stoppa de to flyene som skulle kræsje inn i twin towers :) Da hadde jeg blitt en helt da! :) Også når jeg kom tilbake igjen fra turen så sto det om meg i historie bøkene :D det kunne jeg godt like :D MEn men.... :D Hva hadde du gjort hvis du kunne gått bakover i tid? :D 

Eller! Jeg må jo også ta med at jeg og Elle har vært sammen i tre uker nå :D:D Åjadda:d Dette er diggbart :D:D

Shalom :D

2 kommentarer:

  1. JA da hadde jeg tat boksestrek på hitler!
    Gratulere med 3 uker :D

    SvarSlett
  2. gratulerer med treukersen :D

    SvarSlett