fredag 8. mai 2009

Mye har skjedd

long time no see. Skjedd mye siden sist:D For en uke siden var jeg i arendal og var konfransier på fylkesmønstringen i arendal. Derfra gikk jeg videre til ukm norge i trondheim :D:D KONGER'A. Jeg og Ellen Marie har vært sammen i 6 uker og 5 dager nå :D KONGER'A :D:D 

Idag skal jeg på hytter tur til nissevann sammen med familien og familien til benedikte. For dere som kanskje ikke vet hvem det er: Hun spislte baghera i jungelboken som vi satt opp i slutten av april i risør:D.. Så det blir nok fun. Skal bade:) Men jeg er litt dårlig på bildefronten så jeg legger som oftest aldri ut noen bilder så må bare beklage det :P Menemen slikt går det. Kanke bare leve på bilder. må ha litt fakta skvist inni der også :D men prekast om ikke alt for lenge;) shjallabais:D:D

1 kommentar: